Місце і роль громадського виховання в педагогічному вченні К.Д. Ушинського Євтух М.Б.

Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45

Місце і роль громадського виховання в педагогічному вченні К.Д. Ушинського Євтух М.Б.

Сообщение root » 10 апр 2007, 16:18

Місце і роль громадського виховання в педагогічному вченні

К.Д. Ушинського

Євтух М.Б.



К.Д. Ушинський в своїх працях підкреслював, що громадське виховання тільки тоді буде справжнім, коли його питання стануть громадськими для всіх і сімейними питаннями для кожного, бо організм нових поколінь у народі “носить у собі можливість збереження і дальшого розвитку історичного характеру народу.



К.Д. Ушинський in the works emphasized, that the public education only then will be hereby, when his questions will become public for all and family questions for everyone, for the structure of new generations in the people carries in itself an opportunity of preservation and development of historical character of the people.



Наближається ювілей видатного вітчизняного педагога К.Д. Ушинського, педагога-демократа, мислителя, громадського діяча, творця одної школи, чиї ідеї не втратили своєї сили і в наш час, а навпаки, сприяють розвитку сучасної педагогічної думки» Велич К.Д. Ушинськогое тільки в тому, що він відкрив нові шляхи розвитку педагогічної науки, підняв її на якісно новий щабель, а в тому, що його прогресивні педагогічні й використовувались, використовуються і використовуватимуться для досконалення процесу навчання й виховання. Гуманізм, демократизм, турбота про загальне благо, патріотизм, зв'язок школи з народним життям, виховуюче і розвиваюче навчання, освітнє і виховне значення рідної мови, праця і виховання - всі ці думки продовжують жити і сьогодні і тому особливо близькі нам.

Читати повністю >>

Ответить

Вернуться в «Проблеми педагогічної антропології»