Новації в процесі підготовки вчителя: історичний аспект, антропологічний підхід Окса М.М.

Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45

Новації в процесі підготовки вчителя: історичний аспект, антропологічний підхід Окса М.М.

Сообщение root » 10 апр 2007, 16:27

Новації в процесі підготовки вчителя: історичний аспект, антропологічний підхід



Окса М.М.



А.Макаренко стверджував, що не можна педагогічну технологію будувати за формулою: “Вивчення життя і участь в ньому”. На першому етапі педагогічної технології А.Макаренка змінюються об’єкти взаємодії. Нарешті, на четвертому етапі норми і цінності так глибоко засвоюються, що вихованець і поза контролем колективу не може їх порушити. Твори А.Макаренка – письменника мали і мають досі великий вплив на багатомільйонну армію читачів.



A. Makarenko asserted, that it is impossible pedagogical technology to build behind the formula: « Study of life and participation in it». At the first stage of pedagogical technology А.Макаренка the objects of interaction change. Eventually, at the fourth stage of norm and the values so are deeply acquired, that the child and outside of the control of collective can not them break. The products A. Makarenkо - writer had and have till now large influence on multimillion army of the readers.

Читати повністю >>

Ответить

Вернуться в «Проблеми педагогічної антропології»