Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників М.В.Белецкая, О.М. Бурцева, М.П.Федоров, О.В.Федорова.

Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45

Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників М.В.Белецкая, О.М. Бурцева, М.П.Федоров, О.В.Федорова.

Сообщение root » 10 апр 2007, 16:31

Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників


М.В.Белецкая, О.М. Бурцева, М.П.Федоров, О.В.Федорова.



В статті розглядаються виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. Визначаються основні структурно-змістовні компоненти моделі морально-естетичного виховання школярів. Рекомендується педагогічний потенціал застосування новітніх технологій на прикладі “школи діалогу культур”( за В. Біблером).



In clauses the developing opportunities of art in is moral - aesthetic education of the senior schoolboys are considered. The components of model are defined basic structural - substantial is moral - aesthetic of education of the schoolboys. Pedagogical potential of application of the newest technologies on an example « schools of dialogue of cultures » (for V. Biblerom) is recommended.

Читати повністю >>

Ответить

Вернуться в «Проблеми педагогічної антропології»