ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ РОСЛИННИЦТВА АГРОНОМАМ-ТЕХНОЛОГАМ В.А. Захарова

Розглядається сучасний стан і перспективи розвитку біологічної освіти, впровадження та використання інноваційних педагогічних технологій у навчальному та виховному процесах у загальношкільних, позашкільних та вищих навчальних закладах.
Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45
Контактная информация:

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ РОСЛИННИЦТВА АГРОНОМАМ-ТЕХНОЛОГАМ В.А. Захарова

Сообщение root » 26 окт 2007, 15:33

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ РОСЛИННИЦТВА АГРОНОМАМ-ТЕХНОЛОГАМ
В.А. Захарова
Рослинництво є основною галуззю сільськогосподарського виробництва. Воно забезпечує населення продуктами харчування, тваринництво - кормами, переробну промисловість - сировиною. Об'єктом вивчення є зелена рослина. Це геніальний продукт природи. Основною задачею дисципліни «Рослинництво» в агрономічному ВНЗ є вивчення технології вирощування сільськогосподарських культур, що необхідно для фахової підготовки майбутніх агрономів - технологів. На рівні з цим важли­вим завданням рослинництва, разом із вивченням існуючої агротехніки, є розро­бка нових, досконаліших технологій, які неможливо проектувати без фундамен­тальних знань з біології рослинництва.
Розглядаючи на лекціях та практичних заняттях суто фахові питання тех­нології рослинництва, програмування врожаїв сільськогосподарських культур, основи насіннєзнавства, агротехніки вирощування, основи кормовиробництва, необхідно базуватися на знаннях різноманітних форм польових культур, їхніх ботанічних та біологічних особливостей, закономірностей росту і розвитку, структури врожаю. При детальному вивченні сучасних технологічних заходів, спрямованих на одержання високих і сталих урожаїв при найменших затратах праці і матеріальних ресурсів, необхідно звертати увагу на біологічні прийоми технологій вирощування. Одним з таких прийомів є підбір культур у сівозміні, що дозволяє знизити ґрунтовтому, сприяє підвищенню родючості, поліпшенню фітосанітарного стану полів, досягненню позитивного балансу поживних речо­вин у ґрунті.
Грунтово-кліматичні умови України дозволяють одержувати високі врожаї сільськогосподарських культур. Проте затяжна економічна криза 90-х років най­болючіше вплинула на сільське господарство. Урожайність зернових, цукрового буряка, низки інших культур зменшилась у два рази порівняно з рівнем, досяг­нутим наприкінці 80-х років. Для зміни ситуації на краще необхідна нова кон­цепція рослинництва, яка займе центральне місце в аграрній реформі і базувати­меться на основі біологічних технологій вирощування, що передбачає зменшен­ня обсягів застосування агрохімікатів.
Основою нової концепції землеробства стане рослина - як продукт приро­ди, її фізіологічні особливості, умови росту і розвитку, стан довкілля.ромисловість - сировиною. Об'єктом вивчення є зелена рослина. Це геніальний продукт природи, що здатний з допомНАВЧАЛЬНА ЕКОЛОГІЧНА СТЕЖКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ

Основною задачею дисципліни «Рослинництво» в агрономічному ВНЗ є вивчення технології вирощування сільськогосподарських культур, що необхідно для фахової підготовки майбутніх агрономів - технологів. На рівні з цим важли­вим завданням рослинництва, разом із вивченням існуючої агротехніки, є розро­бка нових, досконаліших технологій, які неможливо проектувати без фундамен­тальних знань з біології рослинництва.
Розглядаючи на лекціях та практичних заняттях суто фахові питання тех­нології рослинництва, програмування врожаїв сільськогосподарських культур, основи насіннєзнавства, агротехніки вирощування, основи кормовиробництва, необхідно базуватися на знаннях різноманітних форм польових культур, їхніх ботанічних та біологічних особливостей, закономірностей росту і розвитку, структури врожаю. При детальному вивченні сучасних технологічних заходів, спрямованих на одержання високих і сталих урожаїв при найменших затратах праці і матеріальних ресурсів, необхідно звертати увагу на біологічні прийоми технологій вирощування. Одним з таких прийомів є підбір культур у сівозміні, що дозволяє знизити ґрунтовтому, сприяє підвищенню родючості, поліпшенню фітосанітарного стану полів, досягненню позитивного балансу поживних речо­вин у ґрунті.
Грунтово-кліматичні умови України дозволяють одержувати високі врожаї сільськогосподарських культур. Проте затяжна економічна криза 90-х років най­болючіше вплинула на сільське господарство. Урожайність зернових, цукрового буряка, низки інших культур зменшилась у два рази порівняно з рівнем, досяг­нутим наприкінці 80-х років. Для зміни ситуації на краще необхідна нова кон­цепція рослинництва, яка займе центральне місце в аграрній реформі і базувати­меться на основі біологічних технологій вирощування, що передбачає зменшен­ня обсягів застосування агрохімікатів.
Основою нової концепції землеробства стане рослина - як продукт приро­ди, її фізіологічні особливості, умови росту і розвитку, стан довкілля.


Всеукраїнської науково-методичної конференції "Розвиток біологічної освіти в Україні"-Мелітополь, (26-27 вересня), 2006.С 52-53

Ответить

Вернуться в «Розвиток біологічної освіти в Україні»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость