Акулов Г.В. Інформаційно-аналітична технологія детальної структуризації в навчальних дисциплінах фундаментального профілю

Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45

Акулов Г.В. Інформаційно-аналітична технологія детальної структуризації в навчальних дисциплінах фундаментального профілю

Сообщение root » 06 апр 2007, 07:49

АКУЛОВ Г.В.



Інформаційно-аналітична технологія

детальної структуризації в навчальних дисциплінах фундаментального профілю



Традиційно навчальний матеріал розподіляється за ознаками лекційного курсу, семінарських, практичних і лабораторних занять. Зрозуміло, що визначальною є теоретична складова, як основа для побудови загального методичного забезпечення предмету.

В теоретичному змісті навчальних дисциплін фізико-математичного профілю, в наслідок логічної досконалості, природньо будуються зовнішні абстрактні математичні структури, детальне навчання яких полегшує і спрощує пошук розв’язання ряду наукових і методичних проблем.

Найпростішими з таких структур є частково-впорядковані множини понять S(M), положень S(W) і загальна структура теоретичного змісту S(T).

Для побудови часткового порядку S(M) в множині всіх понять M(первинних і означуваних) використовується природня логічна послідовність, яка дає можливість або порівняти будь яку пару понять в розумні “попереднє і наступне”, або вважати їх такими, що не повторюються.

Читати повністю >>

Ответить

Вернуться в «Методичні питання викладання математики в вищій та середній школі»