Красножон О.Б. Міжпредметні зв'язки та персональний комп'ютер в методиці навчання математики студентів фізичних спеціальностей

Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45

Красножон О.Б. Міжпредметні зв'язки та персональний комп'ютер в методиці навчання математики студентів фізичних спеціальностей

Сообщение root » 06 апр 2007, 09:29

КРАСНОЖОН О.Б.



МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ТА ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП’ЮТЕР

В МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

СТУДЕНТІВ ФІЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ



Проблема підвищення ефективності та інтенсифікації викладання математичних дисциплін завжди була в центрі уваги викладачів закладів освіти. Актуальність її очевидна і сьогодні. Які обрати форми, методи організації навчального процесу, щоб забезпечити максимальний рівень навчальних досягнень студентів – це питання неодноразово ставив перед собою кожен викладач вузу. Виділимо декілька факторів, врахування яких сприятиме інтенсифікації навчального процесу:

- різний рівень засвоєння шкільного курсу математики студентами перших курсів вищого педагогічного навчального закладу;

- наявність у певного студента нахилів та здібностей до засвоєння математичних дисциплін на поглибленому рівні;

- наявність у вузі відповідного матеріально-технічного оснащення, яке дозволило б, завдяки впровадженню інформаційних технологій, більш раціонально використовувати навчальний час;

- обов’язкова диференціація навчальних завдань та контрольно-перевірочних робіт навчальних досягнень студентів, яка дозволяє ефективно та своєчасно діагностувати рівень засвоєння матеріалу групи в цілому і певного студента зокрема, а також визначає відповідність цих досягнень обраному студентом рівню навчання;

- якщо, зокрема, математичні дисципліни викладаються для студентів фізичних спеціальностей, то потрібно систематичне і методично обгрунтоване встановлення міжпредметних зв’язків між спорідненими науковими галузями – математикою та фізикою з метою забезпечення формування у студентів цілісної картини об’єктивної реальності оточуючого світу.

Читати повністю >>

Ответить

Вернуться в «Методичні питання викладання математики в вищій та середній школі»