Марченко О.М., М.С.Панченко Застосування програмного засобу gran1 для формування систематизації знань старшокласників з математики та основ економічних знань

Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45

Марченко О.М., М.С.Панченко Застосування програмного засобу gran1 для формування систематизації знань старшокласників з математики та основ економічних знань

Сообщение root » 06 апр 2007, 11:44

О.М. Марченко, М.С. Панченко



Застосування програмного засобу GRAN1для формування систематизації знань старшокласників з математики

та основ економічних знань



Проблема систематизації навчального матеріалу в старших класах сучасної школи є однією з найбільш актуальних як для вчителів так і для учнів, особливо в умовах характерної для останнього десятиліття кризи “інформаційного вибуху”, що стала вже звичним явищем і породжує цілий ряд проблем як загального психолого-педагогічного, так і дидактичного плану. Необхідність побудови єдиної системи знань на час закінчення дитиною середньої школи підкреслював ще К.Д. Ушинський, зазначаючи: “Тільки система…що виходить з самої суті предметів, дає нам повну владу над нашими знаннями”. Вітчизняні дослідники, зокрема С.Л. Рубінштейн, підкреслювали, що завдяки цілеспрямованому формуванню систематизації як цілісного мислительного процесу “…загальне перестає бути тільки збираною сукупністю часткових властивостей, окремих предметів, перетворюючись у сукупність однорідних, суттєво пов’язаних між собою властивостей”.

Нові інформаційні технології навчання (НІТН) надають широкі можливості щодо значної інтенсифікації формування систематизації як мислительної операції, особливо з предметів природничо-математичного циклу, таких як математика та основи економічних знань. Ми розглядаємо систематизацію як один з чинників, здатних суттєво впливати на формування інформаційної культури старшокласника, а засоби НІТН, залучені до виконання цієї задачі, можуть і повинні бути застосовані як при поурочному освоєнні нового навчального матеріалу, так і при заключному тематичному повторенні.

Читати повністю >>

Ответить

Вернуться в «Методичні питання викладання математики в вищій та середній школі»