МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45

МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Сообщение root » 17 ноя 2013, 20:52

Симоненко С.В.
Таврійський державний агротехнологічний університет

МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВИШІВ

Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчанні іноземних мов вже набуло певної популярності як серед викладачів, так і студентів. Безперечним є той факт, що для полегшення вивчення будь-якої іноземної мови бажано використовувати автентичні мовні джерела, які демонструють студентам реальну мову та культурну інформацію, мотивують студентів та концентрують їх на завданнях.
В минулому автентичним джерелами були професійно виготовлені подкасти, радіопрограми та телепрограми. З розвитком технологій викладачі можуть застосовувати електронні інструменти, що для сприяння аудіюванню та стимулювання розуміння мови. З новими технологіями такими як подкасти, відеокасти, аудіоблоги, двохстороннє синхронне відеозаписування, студенти можуть вивчати мову та маніпулювати нею через створення своїх власних проектів, через активне прослуховування розуміти контекст, структури мови тощо.
Аудіювання через подкасти включає прослуховування цифрових файлів, створених та опублікованих в Інтернеті, які можуть бути відтворені на мобільному пристрої або комп’ютері у зручний час. Викладачі і студенти можуть підписатися на отримання подкастів, завантажувати їх та прослуховувати, до того ж вони можуть створювати свої власні подкасти. Існуючі подкасти охоплюють велику низку питань як академічного, так і розважального характеру.
Водкасти схожі з подкастами, але містять відео. Прикладами водкастів є підборки новин від інформаційних агентств. Водкасти можуть, наприклад, використовуватися при вивченні складних граматичних структур, викладач може знаходити відповідні водкасти, студенти прослуховують їх, обговорюють їх, знаходять різницю та схожість щодо граматичної структури, порівнюють зміст.
Аудіоблоги поєднують технології блогів та аудіофайлів. Користувачі публікують у мережі аудіофайли та обмінюються ними з аудиторією. Записи вносяться у каталог за датою та часом опублікування та зберігаються як аудіопортфоліо. Вони є чудовим місцем для розміщення студентами своїх думок та ідей.
Бібліотеки для обміну відеокліпами містять короткі відеороліки, які були завантажені та опубліковані глядачами, які часто оцінюють відео за категоріями.
Електронні інструменти для сприяння аудіюванню значно збагачують процес навчання іноземних мов, але їх використання потребує ретельної підготовки викладача щодо відбору, аналізу та впровадження отриманої інформації у навчальний процес та творчого підходу.

Література
1. Erben, Tony.Teaching English language learners through technology / Tony Erben, Ruth Ban,Martha Castaneda. – Routledge, 2009. – 220 p.

Ответить

Вернуться в «Міжвузівський семінар 2013»