Абрамчук В.С., Тютюн Л.А. Сучасні технології підготовки спеціаліста математика в педуніверситеті.

Ответить
root
Администратор
Сообщения: 176
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 10:45
Контактная информация:

Абрамчук В.С., Тютюн Л.А. Сучасні технології підготовки спеціаліста математика в педуніверситеті.

Сообщение root » 05 апр 2007, 10:00

АБРАМЧУК В.С., ТЮТЮН Л.А.



СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТА МАТЕМАТИКА В ПЕДУНІВЕРСИТЕТІ



На рубежі тисячоліть освіта перетворюється в одне з основних джерел стратегічних ресурсів – людського капіталу та знань, що визначають загальний рівень розвитку суспільства. І головним прискорювачем її розвитку стала інформатизація (4, 3).

“Концептуальні засади розвитку неперервної освіти нерозривно пов’язані з визначенням стратегічних і оперативних завдань, розробкою технології соціально-педагогічного проектування і дидактичного моделювання, гуманізацією і гуманітаризацією освітньої практики вищої школи” (6, 3). Дидактичні пошуки у сфері побудови навчального процесу в сучасній педагогіці призвели до розгортання двох типів науково-педагогічної свідомості. “Перший, сцієнтистсько-технократичний, що проектує соціально інженерну ідеологію у сферу дидактики, розглядає учіння як тотально конструйований процес із жорстко запланованими фіксованими наслідками, орієнтує студентів на еталонні знання, засвоєння заданих зразків. Другий, гуманістичний, реалізує у сфері учіння самостійне засвоєння нового досвіду з неочевидними наслідками, орієнтує студентів на саморозвиток своїх пізнавальних і особистісних можливостей”(6, 4). В педагогічній практиці прослідковується поєднання двох найважливіших принципів технологічності і творчості.

Читати повністю >>

Ответить

Вернуться в «Сучасні інноваційні технології в професійній підготовці спеціалістів»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: judydm18 и 0 гостей